dinsdag 13 augustus 2013

Disney Live! Give Away!



Van 11 t/m 27 oktober in Amsterdam, Eindhoven, Enschede en Arnhem

Doe mee met Mickey Mouse en je favoriete Disney vrienden in een hilarische talentenjacht in
de geheel nieuwe Disney Live! Mickey’s Rockin’ Road Show!

Mickey, Minnie, Donald en Goofy gaan op een gekke autotocht waarbij het publiek meehelpt om de coolste acts te vinden. 


Onderweg zing je een hoge noot met Assepoester, stuiter je mee met Teigetje en schreeuw je op je hardst "yee-haw" met Woody, Jessie en Buzz Lightyear uit
Disney•Pixar’s Toy Story!


Neem je familie mee op een uitje vol plezier en beleef dit live avontuur vol verrassingen en dolle
pret.

Altijd al zo'n sprankelende Disney show willen bijwonen? Dan is dit je kans!
Ik mag voor de openingsshow op 11 oktober in Amsterdam 4 kaarten weggeven.
Wat moet je daarvoor doen? Laat hieronder een berichtje achter waarom jij zo graag naar de Disney Live! show zou willen. 
Zaterdag 31 augustus maak ik de winnaar bekend.
Zegt het voort!

8 opmerkingen:

  1. Ook al is mijn dochter al wat ouder, wij zijn wel Disney fans. En ik zou haar graag eens een keer willen verwennen. Zomaar gewoon. En dit is een super leuke kans daar voor n daarom wil ik graag een gokje wagen.

    Groetjes Hedy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen ook graag mee. Waarom? omdat ieder kind van Disney houdt, maar ook omdat mijn kinderen nog nooit in Amsterdam zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mag je alweer kaarten weg geven!? Doe je goed mevrouw :) Deze keer natuurlijk voor iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet het eigenlijk niet. Denk dat ik vooral zou willen winnen om de geweldig verraste gezichtjes van mijn dochters te zien. Zij gaan zo gruwelijk genieten dat ik daar weer gruwelijk van zou genieten. Dus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou heel graag willen winnen. Ik ben zelf grote fan, maar mijn zoon is een NOG grotere fan en dan vooral van Mickey Mouse! Grote fan is dan nog een understatement ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt mij super gaaf voor mijn jongste dochter. Zou haar graag eens willen verassen met zo'n geweldig disney uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat zou mijn dochter dat leuk vinden om haar vriendjes allemaal in het echt te kunnen zien. Ik zou zo graag dat blije snoetje willen zien. Alleen als ik mee doe, dan heb ik maar twee kaartjes nodig. Je zou dus nog iemand anders blij kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!