zaterdag 2 maart 2013

Zomaar even een dagje op stap.

Al tijden stond op mijn to do lijstje een bezoekje aan de Flying-Tiger. Maar het kwam er gewoon niet van, te ver, andere plannen etc etc. Toen ik dus hoorde dat ze eindelijk eens in de buurt zaten en ik een dagje Haarlem had gepland met mijn nicht, kon uiteraard mijn geluk niet op. Maar Ik had er dus vreselijke zin in en toen, ondanks dat het echt wel een leuke winkel is, viel het me toch een klein beetje tegen. Misschien had ik het wat groter verwacht.
Ondanks dat slaagde ik er toch nog leuk. Aan de overkant zit Juffrouw zonder zorgen waar ik ook altijd graag kom én meestal heel leuk slaag. Zij hebben trouwens ook een hele leuke webshop! En er moest natuurlijk even een bezoekje worden gebracht aan Dille & Kamille.
We hadden een supergezellige dag, kletsten lekker bij en hadden een heerlijke lunch. 
Kan ik er weer even lekker tegenaan!

Een deel van de buit :-)

6 opmerkingen:

  1. oh jammer dat de winkel een beetje tegenviel, ik had er ook veelbelovende dingenovergehoord.
    Leuke buit :-) evengoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dille & Kamille... daar krijgen ze mij moeilijk buiten :-) Fijn dat je een leuke dag had, vitamientjes voor de komende tijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dille & Kamille is ook één van mijn favorieten. Helaas hebben ze er geen in onze stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik wil ook zo graag een keer naar Haarlem, maar dat is zover weg vanuit hier ;-) Fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh de site van die eerste winkel ziet er heel leuk uit.
    Je hebt een leuke afwisselende buit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!