zondag 10 maart 2013

Woei.

Het waren me de twee weekjes alleen wel. Ik worstelde me door diepgaande voortgangs gesprekken heen. Deed een poging de vier testosteron bommen die door het huis stuiterden te temmen. En een klein meisje die regelmatig vrolijk mee stuitert. En ik was moe heel erg moe. Kreeg ook nog een buikgriepje, weliswaar de 24 uurs versie maar toch. En had regelmatig een van de kinderen ziek thuis.
Ik was blij met de zon en zie met lede ogen aan dat die voorlopig toch weer wegblijft.
Vrijdag in de namiddag kwam de man weer thuis. En werd vervolgens zaterdag gelijk misbruikt voor een open dag in Breda van een opleiding waar oudste wel oren naar heeft.
Onderwijl had ik een aangenaam verpozen bij mijn moeder met de drie jongsten. Wij gingen ook even struinen bij de kringloop en daar deed ik weer een hele leuke vondst. 



En het kleine meisje werd nog verwend maar een paar zelfgebreide lekkere warme beenwarmers. Die gaan deze week vast nog heel goed van pas komen!


Fijne week!

9 opmerkingen:

  1. Zwaar dus. Kan het me helemaal voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor die beenwarmers zullen nog goed van pas komen! En wat sneu dat je man zo misbruikt werd ;) En natuurlijk hoe zielig voor jou met alle zieken in huis.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me best afzien, die testosteronbommen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke vondst zeg!
    Die stuiterende pubers heb je je handen aan vol en daar wordt je soms heeeel moe van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nu iedereen weer naar school hoop ik? Geniet maar van de maandag...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owja superleuke vondst!! Hahaha ... vier testosteron bommen ... ik kan er me wat bij voorstellen. Die naam ga ik onthouden. En dat je daar moe van wordt ... ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!