vrijdag 15 maart 2013

Vrijdag én een GiveAway.

Vanmorgen was ik al vroeg op pad. Het kleine meisje volgt een logopedische behandeling in de grote stad. Vervolgens karde ik terug en leverde haar af op school. Ik goot snel een kopje koffie naar binnen en racede fluks door naar de volgende afspraak. Dat kwam neer op iets met een dwarse puber, slechte cijfers en een naderend eindexamen. 
En toen vond ik dat ik mijn zinnen wel even mocht verzetten bij de kringloop. Vrijdag vind ik de leukste dag, want dan komen er veel nieuwe spullen in de winkel.
En helemaal happy stond ik even later weer buiten met een hele leuke buit.



***
Dat knuffels maken inderdaad zeer verslavend is heb ik inmiddels proefondervindelijk ondervonden. 
Ik kan gewoon niet meer stoppen :-)


En omdat ik zo blij ben met al die lieve lezers maakte ik er één speciaal voor één van jullie.



Wil je ook kansje wagen? 
Laat hieronder een berichtje achter waarom je hem graag zou willen hebben. 
Linken mag :-)
En op de 13e verjaardag van de olijke tweeling aanstaande woensdag 20 maart zal de olijke tweeling de winnaar bekend maken.
***

12 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb nog niet kunnen ontdekken wanneer in onze kringloopwinkel de nieuwe spullen binnenkomen. Wat een geweldige knuffels, ik ding graag mee omdat oranje/roze een hele fijne kleurencombinatie vindt, en er hier thuis een zelfgemaakt oranjeroze maatje op hem ligt te wachten. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee, want deze knuffel kleurt heel goed bij onze kat als ze samen op het bed van het kleine meisje liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, super !!!
    Waarom ik wil winnen? Omdat ik naast mijn smurfjes ook wel een draakje/dino wil :-)
    En omdat wij 2-en de olijkste 2-lingen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik, ik, ik!!! En ik ben binnenkort ook nog jarig ook! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waarom??? Nou omdat die heeel leuk is!
    Ik zal een linkje plaatsen.
    (wat een gedoe met die kinders he! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... EN omdat ie lief is :-)
    Hopelijk is het dwarse pubergedrag gauw weer over! Toffe buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Omdat mijn meisje al veel teveel knuffels heeft, maar ik met de komst van deze knuffel een lillike mag weggooien/geven.
    Vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke vondsten bij de kringloop en jaa leuk ik doe ook mee met je give away.

    en pubers????ppfff ik weet er alles van.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o echt, geef je zo'n kunstwerkje weg! Ik zou deze meenemen naar de tekenles en de kinderen laten natekenen. Gegarandeerd leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk kringlopen! Ik heb een hele onzekere puber de dwarse fase komt vast later :-) Ik wil dat schatje graag voor Lotte dan kan ze veilig in haar eigen bedje gaan slapen *zucht* zou fijn zijn. Fijne verjaardag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooh! heerlijk, al die schatten! en de knuffels zijn fantastisch, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!