maandag 18 maart 2013

Home sweet home.

voor

na
Her en der zag ik het al verschijnen op de blogjes. Werkplekjes die geruimd moesten worden. Ook mijn werkplekje moest er aan geloven. Maar nog niet helemaal tot mijn tevredenheid. De na foto is dus eigenlijk meer een tussentijdse.
Soms weet je wel dat je het anders wil, maar het hoe daar moet nog even over nagedacht worden.


Verder ben ik erg blij met mijn stekje in de huiskamer. Maar *zucht* ik heb gewoon teveel zooi *zucht*. En wel jammer dat iedereen hier in huis maar denkt zijn spullen even te mogen dumpen op mijn plekje....

Kijk voor meer Home Sweet Home eens bij Barbaramama.

En vergeet je niet mee te doen met mijn GiveAway??
Dat kan nog tot woensdag avond!

10 opmerkingen:

  1. Een dappere poging. Misschien is een kamerscherm een optie? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke werkplek, zo in de woonkamer! Lijkt me fijn dat je dan gewoon even tussendoor een paar naadjes kan naaien, bijvoorbeeld onder het eten koken! Ziet er gezellig uit, leuk om van mee te mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou dat aan het kindertal liggen? Hier ligt ook veel op mijn bureau wat eigenlijk van de kids is zoals momenteel een autoke, een speldje, een speen, een geldbeugeltje, ...
    Maar binnenkort verhuisd de hele boel naar een andere kamer omdat man het beu is alles te moeten zoeken. Nietjesmachine, plakkertjes, stylo's, ...alles verdwijnt.
    Maar ik vind dat jouw plekje nog meevalt hoor. Heel gezellig.
    Zelf blijf ik in de woonkamer , maar niet meer op een 'plekje'. Gewoon met de laptop aan de grote tafel (zoals vroeger).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ken ik, dumpen op mijn plekje :-) Fijn dat jij ook in de woonkamer zit! En heel gezellig hoekje zo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb een plekje in de woonkamer. En ook mijn plekje wordt altijd ingenomen door tekeningen, rugzakken, scharen, een laptop, potjes verf etc...En daartussen staat dan ook nog ergens mijn naaimachine....
    Gelukkig heb ik mijn plekje gister eens onder handen genomen, kan ik zometeen zo weer aan mijn machine om een jurkje te naaien voor mijn jongste meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb geen plekkie in de huiskamer. Maar je hoeft geen medelijden te hebben, want eigenlijk is het hele huis van mij, en mag het manvolk zich tussen mijn puinhopen bewegen.. :-)

    Maar misschien is het wel het overwegen waard om een plekkie te maken. Het ziet er bij jou in ieder geval al gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Sjaantje, heb jij geen facebook meer? ineens was ik je kwijt.....gr Bibje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, hier idem! moet nog gaan gebeuren, werkplek her-inrichten, maar euh... hoe?!
    ga ik nu snel kijken bij je give away! zo'n vrolijke aktie heb ik nèt nodig. Misschien moet ik zelf ook weer eens iets weggeven... maakt altijd vrolijk.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een gezellig hoekje! En je mag toch zien dat er geleefd/gewerkt wordt?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!