vrijdag 1 maart 2013

Daar gaat ze.

Als ik 5 word zei ze, als ik 5 word dan ga ik fietsen zonder zijwielen. En wij voegden de daad bij het woord. Wij kochten een mooie grote meisjesfiets zonder zijwielen. En gaven haar kleine fiets met zijwielen weg. 
Wat doet die fiets in de kamer fluisterde ze me toe op haar verjaardag.
 Die is voor jou fluisterde ik terug.
Ze lichte op en zei morgen ga ik fietsen.
Hijgend renden wij met haar mee, hand in haar nek.
Hard fietsen dat ze kan joh.
En omdat wij niet meer zo hard kunnen rennen, kochten we toch maar een setje zijwielen.
Kan zij weer lekker op de fiets naar school.


11 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n meisje dat weet wat ze wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi!
    Ach komt vanzelf een keer toch..?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ja dat fietsen moet wel voor iedereen leuk blijven he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk bij ons gaan de groten mee rennen,net als bij jedidja rent femke mee en zo heeft zij leren fietsen,moet jij ook gewoon doen,laat lekker je oudste met haar mee rennen die kunnen toch wel hard rennen,hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hoeft niet meer naar de sportschool, je rent gewoon iedere dag een stukje :)
    Ach, het komt vast wel een keer.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!