zondag 7 oktober 2012

Over Tinkerbell, een GiveAway en een PIF.

Nadat het project Ariël met een goed resultaat was afgerond. Werd  het hoog tijd voor een nieuwe. 
Het kleine meisje had wel oren naar Tinkerbell.
En hoewel satijn en ik geen vriendjes zijn, groeien we al wel wat nader tot elkaar.




Het kleine meisje was weer tevree.
En gaan we hup door naar het volgende project, winterkleding is wat schaars in het kleine meisje haar kledingkast.
*****

Bij Knoopjes deed ik mee met de GiveAway.
En aangezien ik al heel lang niks meer won, vond ik het wel weer de hoogste tijd.
En ik won!


De eierdopjes zijn echt helemaal mijn kleur!


En het appelbakje heeft al een goed en dankbaar doel gevonden naast de naajmasjien.
*****

Ook deed ik mee een PayItForward op facebook.
En van Miek kreeg ik een superleuk hartjespakket. En een supergezellige brief! Zo leuk om handgeschreven post te krijgen!


Fijne week!

14 opmerkingen:

  1. Wat schattig dat Tinkerbell-pakje, staat toch super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat kostuumpje,
    maak je die ook in grote-mevrouwen-maten?
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :) Fijne avond nog! Gewleidg gemaakt trouwens, dat tinkebell pakje. hier zijn ze er ook gek op maar ik waag mij nog steeds niet aan kleding, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier klinkt een gelukkig mens. Mooi zo. Het pakje is super, je dochter ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou als ik Tinkerbell zie, zijn jij en satijn toch heel goede vrienden. Het is hartstikke mooi!!!
    En wat wordt het volgende project??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk gemaakt,knap ook,en wat een leuke post,gefeliciteerd met de gewonnen spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker verwend dus, heerlijk toch! En wat staan die vleugels je dochter mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tinkerbell ziet er schitterend uit!
    En die eierdopjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, PRACHTIG zeg! Mijn dochter heeft ook al gesuggereerd dat ik verkleedkleren kan maken misschien..... Ik heb er wel zin in, maar ik moet nog steeds de bankbekleding echt afmaken en nog een paar quiltjes maken en ik ben nog steeds een beetje in de tuin bezig... Bovendien ben ik hard aan het trainen en afvallen. Dat kost ook tijd. Ik wil 1 januari 10 kg. zijn afgevallen en beginnende buikspieren hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie haar stralen! Mooi hoor, ik ben dol op dat satijntje! Leuke post! Ik vind die eierdopjes ook helemaal mijn ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve Tinkerbell!!!! Knap hoor, lijkt me erg moeilijk (en agressieopwekkend) om met satijn te werken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, heel erg mooi geworden! Op die laatste foto met dochter, kijkt ze ook zo trots!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!